Roasted & Posted Subscriptions outside of Belgium 

At this moment we can only send out our Roasted and Posted subscriptions to addresses within Belgium & The Netherlands.

 

Hoe worden de bonen verpakt en verzonden?

De 210 gram koffiebonen uit het abonnement worden in een plastic zakje, met zipper, verpakt en 1 keer per week verstuurd in een enveloppe die in elke normale brievenbus past. Je moet dus helemaal niet thuis zijn om je enveloppe te ontvangen. Houd enkel je koffiemolen in aanslag om er meteen een kopje mee te kunnen zetten.

 

Kan de koffie ook gemalen verstuurd worden?

Gemalen koffie verliest zeer snel zijn smaken. Al de inspanningen die de boer, coffee sourcer en brander doen zouden op deze manier teniet gedaan worden. Vandaar onze keuze om onze Specialty Coffees ongemalen te versturen. Het resultaat proef je in je kop.

 

Wat als ik van adres verander?

Mail ons je nieuwe adres en wij zorgen dat de volgende koffie-enveloppe op het nieuwe adres toekomt.

 

Wordt de koffie ook naar het buitenland verstuurd?

Al onze producten en abonnementen zijn ook leverbaar in Nederland, maar distributie naar andere landen staat voorlopig niet op de planning.

 

Kan het abonnement tijdelijk stopgezet worden?

Dit is eenmalig mogelijk, met een maximum van 16 weken. Zulke verzoeken lopen via email. 

 

Wat als de enveloppe niet toekomt?

Mogelijk is er een vertraging. Komt de enveloppe in dezelfde week niet meer toe? Mail of bel ons, in dit geval en wij sturen je een nieuwe enveloppe, hopelijk met dezelfde koffie.

 

Wordt het abonnement uit zichzelf verlengd?

Voor een verlenging van het abonnement moet je terug naar onze online website en opnieuw de procedure doorlopen.

 

Hoe lang blijft de koffie goed?

Koffie is geen product dat, bij droge bewaring, bederft, maar we schatten dat de piek in smaak binnen de eerste maand na branding ligt.

 

Waar vind ik meer zetadvies?

De perfecte 'Brew Guide' bestaat niet, maar op onze blog, alsook elders op het internet, vind je vele 'Tips and Tricks'. 
Of bezoek je dichtstbijzijnde Caffènation verdeelcenter voor meer koffiezetadvies.

 

Wat te doen bij kwaliteitsklachten?

Koffie's worden niet retour genomen. Bij kwaliteitsklachten kan je je vragen mailen of doorbellen.

 

Kan ik extra bonen bijkopen?

De meeste van de wekelijkse toegestuurde filterkoffie's worden ook te Caffènation of bij Caffènation klanten verkocht, maar daarom niet tijdens dezelfde periode. We werken altijd met seizoensverse koffie's die dus slechts tijdelijk bij ons gebrand worden.

 

Kan ik een factuur ontvangen van het aangekochte abonnement?

Als je over een BTW nummer beschikt kan je dit samen met je abonnementtype, facturatieadres en e-mailadres naar ons mailen. Wij versturen dan je factuur per e-mail.

 

Nog een andere vraag? 
Mail ons op : caffenation@gmail.com